El meu pensament em porta, sovint, a reflexionar sobre els treballs de cultura popular i els seus conreadors, escriptors, artistes i esportistes. Molts valors de les lletres, les arts i els esports no reben l’atenció que penso es mereixen. Potser no són genials en la forma, però, sovint, ho són en el fons. I el fons és la font i la humilitat la seva grandesa. Amb la mateixa humilitat he obert aquest blog.

dijous, 4 de febrer del 2016

Biblioteca de Lliçà de Vall presenta el llibre ESTONES AMB EL MEU SILENCI



      Amb la col·laboració de l’entitat AMICS DE LA POESIA DE LLIÇÀ DE VALL, el poeta Isidre Oller, vicepresident del Niu d’Art de Parets fou l’encarregat de presentar el meu darrer poemari. Des de la meva modèstia valoro  molt encertades les paraules del presentador que li donà al silenci el protagonisme que li atribueixo com un espai de creació. D’acord amb les seves paraules i seguint la invitació amistosa vaig exposà la meva filosofia sobre la filosofia de la poesia i la importància que les persones descobreixin la seva capacitat poètica. La poesia és una eina imprescindible per configurar una societat justa, perquè la justícia està íntimament lligada a la creativitat i respecte del ser humà. Personalment he d’agrair el tracte exquisit de les responsables de la biblioteca, la presència dels membres dels Amics de la poesia de Lliçà de Vall i un agraïment molt especial al bon amic de La Garriga MARTÍ SUNYOL, escriptor i poeta i un extraordinari promotor de la llengua i la cultura catalana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada